.::منتديات احباب عيني::.
مرحبا بك زائرنا الكريم
نرجو ان تكون في تمام الصحه والعافيه
اذا كنت عضو معنا في هذا المنتدي فاضغط زر دخول اسفل النافذه


منتديات احباب عيني


.::www.a7babanaya.yoo7.com ::.
 
الرئيسيةالبوابةالأعضاءالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 فوائد الدراسة مع البنات ..

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
لصمتي حكاية ..
عضو متألق
عضو متألق
avatar

عدد المساهمات : 234
السٌّمعَة : 10
تاريخ التسجيل : 22/11/2009
العمر : 23
الموقع : تآيهة بين الوآقع والخيآل !

مُساهمةموضوع: فوائد الدراسة مع البنات ..   الجمعة نوفمبر 27, 2009 10:22 am

للدراسة المختلطة / فوائد و مضار , والفوائد طلعت أكثر من المضار , أقدم لكم اليوم :


فوائـــــــــــد الدراســــــــــه مـــــــــــع البنــــــات :-





1_بتقل نسبة الغياب الى 99 % Laughing



2_تنتهي أيام النذاله وعدم تسليف الاقلام والفلوس cheers



3_كل واحد يفتح أذونه وعيونه وخشمه مع الدرس عشان يشرح للطالبات Neutral Smile Surprised



4_كثرة الادب والاحتراااام بين الشباب وكل واحد مسوي فيها أخلاااااق Wink



5_تلقاهم صاحيين من ثلاث الفجر عشان مايروح للمدرسه وعيونه منفخه Suspect



6_تشم كل أنواع العود والبخور والعطور flower I love you



7_بتقل نسبة النوم بالفصل الى 200 % Sleep



8_يكثرون الشعراء والرومانسين بالفصل Suspect



9_المدرسين ينبسطون من الطلاب دااااايم حافظين الدرس وحالين الواجب لا.....وتشوف الدرس كل سطر بلون مختلف . drunken study



10_تكثر العزايم بالفسحه وطبعا ينسون أيام البيض والفلافل ويبدونها......بفطيرة عسل ولا جبن Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven



11_ كل واحد يكتب موبايله وايميله على الطاوله مسوي فيها(ذكريات ) .. Neutral



12_ عاااد كل البنات بينجحون..... تدرون ليييه؟
لان كل طالب يسعى الى تغشيشهم ...


..........................................................

وفي الاخير البنت تنجح والولد يسقط وهكذا حتى يجي عمره 30


الا واخته اللي عمرها 20 معه في نفس الفصل . .
lol! lol!
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
cr.ronaldo
عضو جديد
عضو جديد
avatar

عدد المساهمات : 5
السٌّمعَة : 10
تاريخ التسجيل : 27/11/2009
العمر : 26
الموقع : في البيت

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الدراسة مع البنات ..   السبت نوفمبر 28, 2009 7:20 am

ههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
هههههههههههههه
هههههههههههه
هههههههههه
ههههه
ههه
هه
ه

يسلموووووووووووووو


لكن مافي غير ضرر واحد

كل الكلام القلتي ده صحيح لكن ما ممكن يكون في حاجه واحده ما كويسه

وانا جررربت التعليم المختلط

والمثل بقول

اسأل مجرب ولا تسأل حكيما
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لصمتي حكاية ..
عضو متألق
عضو متألق
avatar

عدد المساهمات : 234
السٌّمعَة : 10
تاريخ التسجيل : 22/11/2009
العمر : 23
الموقع : تآيهة بين الوآقع والخيآل !

مُساهمةموضوع: ^_^   السبت نوفمبر 28, 2009 12:09 pm

أهم شي الضحكة !! شكلها من قلبك.. إن شاء اله دووم ..

والضرر الواحد هو شنو يا مجرب ؟؟


زدنا علما لو سمحت ...


Idea Idea
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
بنت ابوها
اميرة المنتدي
اميرة المنتدي
avatar

عدد المساهمات : 417
السٌّمعَة : 16
تاريخ التسجيل : 20/11/2009
العمر : 23
الموقع : بيني وبين اغلى الناس البحر الاحمر..

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الدراسة مع البنات ..   الأربعاء ديسمبر 02, 2009 12:06 pm

هههههههههههههه ى
جربوها امكن تنفع خخخخخخخخخخخخ
يسلموووووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اسير الحب
مراقب
مراقب
avatar

عدد المساهمات : 294
السٌّمعَة : 11
تاريخ التسجيل : 18/11/2009
العمر : 23
الموقع : داخل المستديرة

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الدراسة مع البنات ..   السبت أبريل 10, 2010 5:42 pm

بالذات لوكانوا بنات الفصل حلوات زي بنات المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
لصمتي حكاية ..
عضو متألق
عضو متألق
avatar

عدد المساهمات : 234
السٌّمعَة : 10
تاريخ التسجيل : 22/11/2009
العمر : 23
الموقع : تآيهة بين الوآقع والخيآل !

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الدراسة مع البنات ..   الإثنين مايو 03, 2010 7:33 pm

يا بنت ابوها ولله ما اظنها تنفع !!!!

أسير الحب شكرا يا زوووق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اسير الحب
مراقب
مراقب
avatar

عدد المساهمات : 294
السٌّمعَة : 11
تاريخ التسجيل : 18/11/2009
العمر : 23
الموقع : داخل المستديرة

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الدراسة مع البنات ..   الأربعاء مايو 12, 2010 7:13 am

مشكوره ياعسل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ملاآآكـ الروح
عضو متألق
عضو متألق
avatar

عدد المساهمات : 176
السٌّمعَة : 10
تاريخ التسجيل : 17/04/2010
الموقع : ارض>>{الآحلاآآآم}

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الدراسة مع البنات ..   الأربعاء مايو 26, 2010 1:31 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههه
والله اكان كده نمشي مدرسة مختلطة ولاشنو
خخخخ
مشكورة يا سكرهـ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الزعيـــم
مشرف
مشرف
avatar

عدد المساهمات : 83
السٌّمعَة : 10
تاريخ التسجيل : 27/11/2009
العمر : 25
الموقع : تايه في ظنوني

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الدراسة مع البنات ..   الإثنين مايو 31, 2010 1:40 am

مشكوره يا لصمتي حكايه علي الموضوع الغايه في الروعه
لكن في رايي الاولاد برضو مستفيدين لانو مثلا زي ما في اولاد بيصحوا من الفجر عشان يمشوا المدرسه لي الدراسه "البنات" كمان في بنات بيمشوا بدري عشان في زول بيكون منتظره عشان يشرح ليها ........ وكمان ممكن الولد يعلق البنت بي كلمتين ويخليها تحبو ويعمل رايح .والله تاني موش تغششو دي ح تطلع ليو النتيجه هي زاته . ولا رايكم شنو يا بنات في الكلام ده؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وردة الربيع
عضو متألق
عضو متألق
avatar

عدد المساهمات : 196
السٌّمعَة : 10
تاريخ التسجيل : 03/04/2010
العمر : 24
الموقع : بين طيات الحيه اليوميه

مُساهمةموضوع: رد: فوائد الدراسة مع البنات ..   الإثنين مايو 31, 2010 3:15 am

هههههههههه
انا ما جربة المدارس المختلطه
لكن بالجد بالجد البنات بتاعين مصلحه
البت بتخلى الولد هو اليحبها او بعدين تفكو عكس الهوا
ههههههه ههههههههه هههههههههههههههه
نصيحه منى ما تصدقوا كلام البنات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
فوائد الدراسة مع البنات ..
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
.::منتديات احباب عيني::. :: المنتديات الشبابيه :: ::منتدي الضحك والونسه::-
انتقل الى: